مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 13:152021-06-22سياسي

پرواز هواپیمای سبک در کشور ممنوع شد


مدیرکل دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری از توقف پرواز هواپیمای «بلوبرد» و شرکت های بهره بردار هواپیما های سبک و فوق سبک خاطی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از سازمان هواپیمایی کشوری حسن رضایی فر اظهارداشت: به دنبال وقوع سانحه هواپیمای سبک آموزشی در شمال فرودگاه بجنورد، جلسه اضطراری به منظور ریشه یابی دلایل وقوع این سانحه با حضور ریاست سازمان، معاون استاندارد پرواز و برخی مدیران مربوطه تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه، اقدامات اصلاحی ارائه شده به شرکت های بهره بردار مورد بررسی قرار گرفت، افزود: چندی پیش در پی وقوع سوانح متعدد در هواپیما های سبک و فوق سبک، به منظور انجام اقدامات اصلاحی، به صورت موقت فعالیت شرکت های بهره بردار این نوع از هواپیما ها به حالت تعلیق درآمد تا شرکت ها و مدارس خلبانی ارزیابی ریسک خود را ارائه و مورد ممیزی ایمنی مضاعف بازرسان سازمان قرار گیرند.

رضایی فر تصریح کرد: در جلسه مذکور سایر اقدامات اصلاحی به منظور جلوگیری از اتفاقات مشابه بررسی شد و دفاتر نظارتی، بخش های فنی، عملیاتی و بررسی سوانح توضیحاتی ارائه دادند.

مدیرکل دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری افزود: به دستور رییس سازمان هواپیمایی کشوری، فعالیت پروازی شرکت هایی که از ریسک بالا برخوردارند، تعلیق و مقرر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز هواپیمای سبک در کشور ممنوع شد

پرواز هواپیمای سبک در کشور ممنوع شد