مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 13:152021-06-22اقتصادي

تلاش متخصصان برای رفع ایراد فنی در نیروگاه بوشهر


سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد متخصصان نیروگاهی این سازمان مجدانه و بی وقفه در تلاش هستند با رفع ایراد فنی پیش آمده در نیروگاه اتمی بوشهر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی، روابط عمومی نیروگاه اتمی بوشهر با تشریح این خبر اعلام کرد به منظور رفع ایراد فنی مشاهده شده در ژنراتور نیروگاه و پس از انجام هماهنگی لازم با شبکه برق سراسری کشور در روز جمعه، واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر از ساعت 8 شب روز شنبه شروع به کاهش قدرت کرد و در ساعات اولیه صبح یکشنبه موقتاً از مدار تولید برق خارج شد.

با توجه به اعلام صورت گرفته به وزارت نیرو، مقرر بود وزارت نیرو تمهیدات لازم برای جایگزینی موقت برق تولیدی این نیروگاه را انجام دهد.

تمام تلاش متخصصین نیروگاه بر این امر تمرکز دارد که پس از رفع ایراد مذکور و با توجه به آمادگی بخش های هسته ای، نیروگاه در اسرع وقت به مدار تولید بازگشته و به شبکه سراسری متصل شود.

نیروگاه اتمی بوشهر به عنوان نخستین تجربه استفاده از نیروگاه های هسته ای 1000 مگاواتی در کشور و منطقه هم اکنون توسط نیرو های متخصص ایرانی بهره برداری می شود و تاکنون بیش از 48500 میلیون کیلووات ساعت برق تولید و به شبکه برق تحویل داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش متخصصان برای رفع ایراد فنی در نیروگاه بوشهر

تلاش متخصصان برای رفع ایراد فنی در نیروگاه بوشهر