مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 13:102021-06-22سياسي

جشن تکلیف؛ جشن نگاه ویژه خدا/مادران مراقب غذای روح فرزند خود باشند


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: جشن تکلیف، جشن انسانیت، بزرگ شدن و جشن نگاه ویژه خداوند است که امیدواریم طلیعه ای برای یک زندگی پر خیر و برکت باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباسعلی گرزین بعدازظهر سه شنبه در آیین جشن تکلیف دختران در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، اظهارکرد: کسانی که به سن تکلیف می رسند مهمان ویژه و دوست داشتنی خداوند می شوند و نزد خدا جایگاه بالاتری خواهند یافت لذا برای آنها جشن تکلیف گرفته می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: جشن تکلیف، جشن انسانیت، بزرگ شدن و جشن نگاه ویژه خداوند است که امیدواریم طلیعه ای برای یک زندگی پر خیر و برکت باشد.

وی ادامه داد: تلاش کنیم مفاهیم مقدس و بلند انسانی همچون مادر، خانواده، لطافت و محبت دختر و غیره که در طول تاریخ، هویت و اعتقادات خود به آن افتخار می کنیم را از ما نگیرند.

گرزین بیان کرد: نقطه قوت مردم ایران در حفظ، احیا و تقویت همین مفاهیم است و دشمن در تلاش است تا اخلاق، آینده، پیشرفت و تعالی را از ما بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: به همین دلیل سال های قبل، هیئتی از پژوهشگران خارجی با هویت های گوناگون وارد کشور شدند تا بررسی کنند که چرا ایرانی ها این مفاهیم بلند را همراه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن تکلیف؛ جشن نگاه ویژه خدا/مادران مراقب غذای روح فرزند خود باشند

جشن تکلیف؛ جشن نگاه ویژه خدا/مادران مراقب غذای روح فرزند خود باشند