مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 13:102021-06-22بين الملل

پیشنهاد ترامپ برای تبعید کرونایی ها به گوآنتانامو


بر اساس افشاگری کتابی که خلاصه ای از آن در روزنامه واشنگتن پست منتشر شده، دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا قصد داشته شهروندان مبتلا به بیماری کووید - 19 کشورش را به اردوگاه گوانتانامو تبعید کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از روزنامه واشنگتن پست؛ در این کتاب به نام سناریوی کابوس؛ رخداد های درونی واکنش دولت ترامپ به همه گیری که تاریخ را تغییر داد نوشته شده است: ترامپ در روز های نخست آغاز همه گیری ویروس کرونا در فوریه سال گذشته (2020)، از انتقال بیماران کووید - 19 به پایگاه ارتش کشورش در خلیج گوانتانامو هواداری کرده است.

یاسمین ابوطالب و دامیان پاله تا خبرنگاران روزنامه واشنگتن پست در این کتاب افزوده اند: ترامپ در نشستی از دستیارانش پرسیده بود که آیا جزیره ای نداریم؟ گوانتانامو چطور؟بر اساس مندرجات این کتاب، ترامپ گفته است: ما خیر و نیکی وارد می کنیم و قصد نداریم ویروس وارد کنیم.

اما به نوشته روزنامه نگاران واشنگتن پست، دستیاران ترامپ پس از طرح دوباره آن، با ان مخالفت کرده و از اجرای آن جلوگیری کردند.

گروه های حقوق بشری از هنگام حملات 11 سپتامبر بار ها شرایط بسیار دشوار پایگاه ارتش آمریکا در خلیج گوانتانامو را که برای نگهداری مظنونان به تروریسم بدون محاکمه بهره برداری می شود، محکوم کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد ترامپ برای تبعید کرونایی ها به گوآنتانامو

پیشنهاد ترامپ برای تبعید کرونایی ها به گوآنتانامو