مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 12:552021-06-22سياسي

اختصاص ردیف بودجه خاص محیط بانی بعد از 42 سال


رییس فراکسیون محیط زیست مجلس با اشاره به اختصاص ردیف بودجه برای یگان حفاظت محیط زیست بعد از 42 سال، گفت: سازمان محیط زیست موظف به هزینه کرد این بودجه در حوزه محیط بانی است.

- ، سمیه رفیعی در مراسم گرامیداشت روز محیط بان با بیان اینکه به خاطر دفاع از محیط زیست، شناساندن اهمیت محیط زیست و شغل محیط بانی و رفع مشکلات و دغدغه های محیط زیستی وارد مجلس شده ام، افزود: در این یکسال با کمک سازمان برنامه و بودجه و البته خود سازمان محیط زیست، یک ردیف اختصاصی برای یگان حفاظت محیط زیست اختصاص یافت که در طول 42 سال بودجه ریزی، اقدام بی نظیری بود.

وی با تصریح اینکه در مجلس به سختی از بودجه و اعتبارات سازمان محیط زیست دفاع کردیم، بیان داشت: با اقدامات انجام شده در مجلس شورای اسلامی بودجه سازمان محیط زیست به حدود 2 برابر ارتقا و بودجه اجرایی و هزینه ای سازمان حفاظت محیط زیست، در مجموع 88 درصد پیشرفت پیدا کرد.

رفیعی ادامه داد: بر این اساس امسال سازمان محیط زیست موظف است حقوق، معوقات، حق لباس، حق غذا و تمام مواردی که جز مطالبات است به محیط بانان پرداخت کند و این بودجه نباید در جای دیگر از سوی این سازمان هزینه شود.

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت معیشت و حقوقی کارکنان سازمان محیط زیست، کمبود امکانات لازم و نبود فن آور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص ردیف بودجه خاص محیط بانی بعد از 42 سال

اختصاص ردیف بودجه خاص محیط بانی بعد از 42 سال