مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 12:352021-06-22اقتصادي

اگر 20 سال آینده را پر باران پشت سربگذاریم بدهی آبخوان ها را پس خواهیم داد!


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز با بیان ایکه ایران رتبه نخست مصرف آب در جهان را دارد، گفت: اگر 20 سال مانند سه سال گذشته بارش در کشور رخ دهد ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، داوود نجفیان، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز، ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب، با اشاره به اینکه نباید برای بهبود شرایط بی آبی تنها به تعریف پروژه اکتفا کرد، گفت: یکی از دلایل کم آبی این روزها، ولع و حرص  در مصرف آب است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز با اشاره به اینکه سال های کم بارشی در کشور و استان پرجمعیت پشت سر گذاشته ایم، ادامه داد: همه کشور باید به موضوع آب و خشکسالی حساس شوند و در مصرف درست آب دغدغه مند باشند؛ این معضل با همکاری همه جانبه بر طرف و کنترل خواهد شد.

ایران پرمصرف ترین کشور دنیا در حوزه آب مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز با بیان اینکه کشور ما به لحاظ مصرف آب در دنیا رتبه اول را دارد، یادآور شد: یعنی بیش از 100 درصد الگوها مصرف آب در کشور داریم و منابعی که تجدیدناپذیر است از بین می بریم.

نجفیان با اشاره به اینکه داده های آماری نشان می دهد 11 میلیارد متر مکعب بیلان منفی آب در کشور وجود دارد، اضافه کرد: وضعیت وخیم و شکننده است که باید سریع  به الگوها برگردیم؛ برخی ارگان های مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر 20 سال آینده را پر باران پشت سربگذاریم بدهی آبخوان ها را پس خواهیم داد!

اگر 20 سال آینده را پر باران پشت سربگذاریم بدهی آبخوان ها را پس خواهیم داد!