مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 12:352021-06-22اقتصادي

یک نماینده مجلس: دنیای نوپا رمز ارز نباید گرفتار پدرخوانده ها شود


از وزرای کشور، اقتصاد و اطلاعات می خواهم با رصد دقیق و جدی اجازه ندهند دنیای نوپا رمز ارز در کشورمان، گرفتار پدرخوانده ها و مافیایی شود که جز منفعت شخصی و سرمایه گذاری پول های ملت ایران در خارج از کشور، به هدف دیگری نمی اندیشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، محسن علیزاده اظهار داشت: افزایش سرسام آور تورم در سال های اخیر موجب شده است تا بسیاری از مردم برای حفظ ارزش پولشان سراغ برخی فعالیت های اقتصادی بروند که اطلاع دقیقی از وضعیت و آینده آن ندارند و همین موضوع باعث شده است تا نقدینگی سرگردان هرازگاهی در یکی از بازارهای ارز، سکه، خودرو و بورس سر درآورد که آخرین آن، ارزهای دیجیتال است.

وی افزود: در عین اینکه عدم ساماندهی این وضعیت در داخل کشور، منجر به فعالیت زیرزمینی و اصطلاحاً سیاه در بازار رمزارزها می شود که این موضوع مضرات فراوانی برای اقتصاد و امنیت کشور دارد، اما نمی توان عنان این ساماندهی را در اختیار افراد و مجموعه هایی در داخل قرار داد که علاوه بر تلاش برای انحصار و حذف رقبا از بازار، شرکای خاموش شرکت ها و مجموعه های مشکوک خارجی هستند.

علیزاده ادامه داد: چگونه است که برخی نهادهای صنفی که مجوز خود را از این دولت گرفته اند تا یاور و حامی مجموعه ها و شرکت های دانش بنیان ایرانی در این عرصه باشند، بر خلاف اساسنامه و شرح وظایف خود و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نماینده مجلس: دنیای نوپا رمز ارز نباید گرفتار پدرخوانده ها شود

یک نماینده مجلس: دنیای نوپا رمز ارز نباید گرفتار پدرخوانده ها شود