مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 11:502021-06-22سياسي

رییس شورای شهر کرمانشاه استعفا داد


رییس شورای اسلامی شهر کرمانشاه با تسلیم استعفا نامه به دبیرخانه این شورا استعفا داد.

- اظهار کرد: نامه ای مبنی بر استعفا از عضویت در دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرمانشاه ارائه دادم و منتظر بررسی در جلسه رسمی این شورا هستم.

وی با اشاره به علت استعفا از پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه افزود: برای شرکت در انتخابات هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان از شورای اسلامی شهر استعفا دادم و ربطی به رأی نیاوردن من در ششمین دوره شورای شهر کرمانشاه به عنوان عضو اصلی نداشته و قهر نکردم.

رییس شورای اسلامی شهر کرمانشاه تصریح کرد: در صورتی که امکان ثبت نام برای انتخابات هیأت مدیره نظام مهندس ساختمانی وجود داشته باشد، استعفای خود را پس نمی گیرم.

وی با اشاره به مشارکت پایین مردم در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه نسبت به دوره های گذشته گفت: با پایین آمدن مشارکت در انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه قطعاً به شهر و شهرداری و خدمات چهار سال آینده این شهر لطمه وارد می شود، عدم شرکت در انتخابات هیچ نتیجه مثبتی برای شهر و جامعه شهری کرمانشاه ندارد.

رییس شورای اسلامی شهر کرمانشاه با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه است، افزود: با توجه به اینکه انتخابات هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان مهرماه سال 1400 برگزار می شود، در صورت تأیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهر کرمانشاه استعفا داد

رییس شورای شهر کرمانشاه استعفا داد