مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 11:502021-06-22سياسي

حدادعادل: پیروزی رییسی، زمینه ساز همکاری مجلس و دولت است/


غلامعلی حدادعادل رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به مناسبت انتخابات 28 خرداد بیانیه ای با عنوان «فردا روز دیگری است» صادر کرد و نوشت: انتخابات 28 خرداد را نباید پیروزی بخشی از ملت بر بخشی دیگر یا پیروزی یک فرد یا یک جریان سیاسی در کشور محسوب کرد، - غلامعلی حدادعادل رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به مناسبت انتخابات 28 خرداد بیانیه ای با عنوان فردا روز دیگری است صادر کرد و نوشت: انتخابات 28 خرداد را نباید پیروزی بخشی از ملت بر بخشی دیگر یا پیروزی یک فرد یا یک جریان سیاسی در کشور محسوب کرد، بلکه آن را باید پیروزی ملت ایران بر دشمنان ملت دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پیروزی حجت الاسلام و المسلمین رییسی را مکمل مجلس یازدهم دانست و نوشت: این پیروزی زمینه ساز همکاری مثبت و هم افزایی سازنده مجلس و دولت در گره گشایی از مشکلات مردم است.

غلامعلی حدادعادل رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به مناسبت انتخابات 28 خرداد بیانیه ای با عنوان فردا روز دیگری است صادر کرد.

حدادعادل در این بیانیه آورده است: انتخابات 28 خرداد را نباید پیروزی بخشی از ملت بر بخشی دیگر یا پیروزی یک فرد یا یک جریان سیاسی در کشور محسوب کرد، بلکه آن را باید پیروزی ملت ایران بر دشمنان ملت دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدادعادل: پیروزی رییسی، زمینه ساز همکاری مجلس و دولت است/

حدادعادل: پیروزی رییسی، زمینه ساز همکاری مجلس و دولت است/