مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 11:402021-06-22اجتماعي

محیط بانان دلسوز نمی خواهند، حق و حقوقشان را تامین کنیم


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه هرزمان در جمع محیط بانان حاضر می شوم دو موضوع مهم برایم تداعی می شود، گفت: یکی مشکلاتی است که محیط بانان با آن مواجه هستند و دیگری خدماتی است که این قشر از جامعه به محیط زیست کشور ارئه می دهند.

- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه هرزمان در جمع محیط بانان حاضر می شوم دو موضوع مهم برایم تداعی می شود، گفت: یکی مشکلاتی است که محیط بانان با آن مواجه هستند و دیگری خدماتی است که این قشر از جامعه به محیط زیست کشور ارئه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سعید محمودی در مراسم گرامیداشت روز ملی محیط بان که امروز در اداره کل محیط زیست استان تهران برگزار شد با بیان اینکه جدای همه اتفاقاتی که برای محیط زیست کشور می افتد، محیط زیست امروز گرفتار قهر طبیعت هم شده است، اظهارکرد: کشور ما حداقل دو دهه است که در سخت ترین شرایط خشکسالی قرار داشته است و این شرایط شاید در 200 سال گذشته به این شکل رخ نداده باشد و این نوسانات اقلیم باعث بر هم خوردن شرایط اکولوژیک حتی بدون دخالت انسان می شود.

وی ادامه داد: از طرفی توسعه های بی رویه هم که در بسیاری از مناطق طبیعی و با ارزشمان شاهد بوده ایم بر محیط زیست آسیب وارد کرده و همه این مسائل به اندازه کافی توان اکولوژیک زیستگاه ها را کاهش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط بانان دلسوز نمی خواهند، حق و حقوقشان را تامین کنیم

محیط بانان دلسوز نمی خواهند، حق و حقوقشان را تامین کنیم