مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 11:252021-06-22اقتصادي

349 کارگر خراسان شمالی از بیکاری نجات یافتند


رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: 9 واحد تولیدی بازگشایی شدند و از تعطیلی 18 واحد جلوگیری به عمل آمد که بر این اساس 349 کارگر خراسان شمالی از بیکاری نجات یافتند.

- ، حجت الاسلام اسدالله جعفری ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دادگستری خراسان شمالی برگزار شد، به ارائه آمار سال 99 پرداخت و اظهار داشت: طی سال گذشته 222 هزار فقره پرونده وارد دادگستری شد و 224 پرونده مختومه اعلام شد.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی ادامه داد: اکنون بیش از 17 هزار فقره در جریان داریم و میزان پرونده های ورودی حدود 12 درصد رشد داشته است.

وی با تاکید بر اینکه از میزان کل پرونده های ورودی، 67 هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف بوده است، افزود: در حوزه صلح و سازش پرونده های شورای حل اختلاف، رتبه سوم کشور را در اختیار داریم.

حجت الاسلام جعفری از صدور احکام 20 هزار پرونده خبر داد و گفت: متهمان این پرونده ها باید خود را به دادگستری معرفی کنند در غیر این صورت با اجرای قانون جذب خواهند شد؛ در این خصوص برنامه ویژه ای برای متهمان جرایم کیفری تدوین و اجرا شده و بر اساس آن 80 نفر دستگیر شدند.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی از 17 هزار ملاقات مردم با مسئولان قضایی در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: این ملاقات ها بدون نوبت دهی و وقت قبلی انجام شده است؛ همچنین 33 هزار مشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

349 کارگر خراسان شمالی از بیکاری نجات یافتند

349 کارگر خراسان شمالی از بیکاری نجات یافتند