مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 10:502021-06-22سياسي

روز راحت وزیر نیرو در مجلس


وزیر نیرو امروز به مجلس آمد تا درباره تولید برق هسته ای و تامین آب شرب مناطق جنوب کشور توضیح دهد، توضیحاتی که نتیجه آن اقناع مشروط نمایندگان سوال کننده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، جلسه علنی امروز ( سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با بررسی دو سوال از رضا اردکانیان وزیر نیرو آغاز شد.

هادی بیگی نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس نماینده ملایر درباره اقدامات انجام شده جهت تولید برق هسته ای پرسید و توضیح داد: مقام معظم رهبری از 20 سال گذشته بر لزوم تولید 20هزار مگاوات برق هسته ای نیاز تاکید داشتند اما اقدامی صورت نگرفت.

او با اشاره به مشکلات نیروگاه اتمی بوشهر گفت: می توانستیم با صرفه جویی در مصرف گازوییل مشکلات تامین سوخت نیروگاه اتمی بوشهر را حل کنیم که نه تنها این اتفاق رخ نداد که به این مجموعه بی توجهی شده به گونه ای که زمان احداث فازهای بعدی آن به دلیل بدهی های بسیار نامعلوم هست؛ در این وضعیت به نظر می رسد برنامه هایی همچون احداث نیروگاه هسته ای با بهره گیری از توانمندی کشورها و شرکت های خارجی صاحب فناوری، تربیت و نگهداشت و جانشین پروری نیروی انسانی متخصص و باصلاحیت، پیگیری موثر احداث نیروگاه اتمی کوچک و متوسط با اتکا به توانمندی داخلی، رصد فناوری تولید برق هسته ای و تحقق برای به کارگیری فناوری های مناسب با شرایط کشور و استفاده برای آب ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز راحت وزیر نیرو در مجلس

روز راحت وزیر نیرو در مجلس