مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 10:502021-06-22اقتصادي

کاهش گازهای آلاینده با مبدل های ایران ساخت


فعالان فناور یکی از شرکتهای دانش بنیان موفق به تولید نمونه ایران ساخت مبدل های آلاینده شدند که به گفته آنها تولید این محصول باعث بی نیازی کشور از واردات و ارتقای سلامت و محیط زیست می شود.

- فعالان فناور یکی از شرکتهای دانش بنیان موفق به تولید نمونه ایران ساخت مبدل های آلاینده شدند که به گفته آنها تولید این محصول باعث بی نیازی کشور از واردات و ارتقای سلامت و محیط زیست می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مولوی زاده، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان اظهار کرد: تولید مبدل ذرات و گازهای آلاینده به فرآورده های بی خطر بخشی از توانمندی فعالان فناور این شرکت دانش بنیان است و نمونه های ایران ساخت با میانگین عمر بالای 5 سال، می توانند ضمن ارائه کارایی نمونه های وارداتی، سهم قابل توجهی در صادرات نیز ایفا کنند.

به طوری که برخی از کشورهای منطقه از مشتریان بالقوه این محصول ایران ساخت به شمار می روند.

مولوی زاده تلاش های این شرکت برای تحقق تولید مبدل با هزینه تمام شده منطقی و تبدیل شدن این شرکت دانش بنیان به یکی از تولیدکنندگان ملی و منطقه ای مبدل های آلاینده را یکی از چالش ها دانست و افزود: بخش تحقیق و توسعه فعالی داریم که توانسته است ضمن ارائه خدمات معتبر به دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی، در رشد و ارتقای سایر حوزه های دانش مبدل کشور نقش اثربخشی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش گازهای آلاینده با مبدل های ایران ساخت

کاهش گازهای آلاینده با مبدل های ایران ساخت