مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 10:452021-06-22اقتصادي

خاموشی ها در استان قزوین تا 15 شهریور ماه ادامه دارد


مدیرکل مدریت بحران استانداری قزوین گفت: با توجه به شرایط موجود، تا 15 شهریور ماه مشکلات مربوط به خاموشی ها در استان قزوین وجود دارد و ما مجبوریم با این وضعیت کنار بیاییم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، در روزهای اخیر شاهد خاموشی هایی در مناطق مختلف استان قزوین بوده ایم.

هم چنین برخی از مخاطبان خبرگزاری فارس نیز از قطعی آب در برخی مناطق استان گلایه هایی داشته اند.

قدرت الله مهدیخانی، مدیرکل مدریت بحران استانداری قزوین در گفت وگو با خبرگزاری فارس در قزوین در رابطه با این خاموشی ها گفت: امسال باید با خاموشی ها کنار بیاییم، زیرا امسال نسبت به سال گذشته شاهد کاهش حدود 33 درصدی بارش ها در سطح استان بوده ایم و میانگین کاهش بارش در کشور نیز 50 درصد بوده است، این موضوع باعث شده بخشی از تأمین برق ما که از طریق نیروگاه های آبی بوده، با مشکل مواجه شود.

وی افزود: امسال در سطح کشور بین 3 الی 5 هزار مگاوات کمبود برق داریم، به صورت میانگین مصرف روزانهٔ برق استان 900 مگاوات بود که اکنون از حوزهٔ صنعت و بخش دیگری را از حوزهٔ کشاورزی تأمین کنیم و حتی الامکان جز در موارد ضروری به سمت خاموشی در مناطق مسکونی نرویم.

وی بیان کرد: با حوزهٔ صنعت صحبت کرده ایم که یک روز را در هفته تعطیل کنند و یک روز را نیز جایگزین جمعه کنند و واحدهای صنعتی نیز در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی ها در استان قزوین تا 15 شهریور ماه ادامه دارد

خاموشی ها در استان قزوین تا 15 شهریور ماه ادامه دارد