مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 10:352021-06-22سياسي

درخشش 200 مددجو و فعال قرآنی ایلام در سطح کشور


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از درخشش 200 مددجود و فعال قرآنی در سطح کشور خبر داد.

- قنبر موسی نژاد در مراسم تجلیل از 48 نفر از خادمین و نخبگان قرآنی مددجوی کمیته امداد استان اظهار کرد: سال گذشته بیش از 1300 فعال و نخبه قرآنی مورد حمایت کمیته امداد استان در جشنواره های قرآنی کشوری حضور پیدا کردند که از این تعداد بیش از 200 نفر آنان آثارشان در جشنواره کشوری باران وحی پذیرفته شدند و 2 حائز رتبه برتر کشوری شدند.

وی با بیان اینکه 7 هزار و 700 مددجو از برنامه ها و خدمات قرآنی و فرهنگی کمیته امداد ایلام برخوردار هستند، افزود: از این تعداد 172 نفر آنان حافظ قرآن و بیش از 400 نفر آنان نیز قاری قرآن هستند، ضمن اینکه سال گذشته 480 طرح خانگی قرآنی برای این مددجویان اجراء شده است.

موسی نژاد آموزش مسائل دینی و قرآنی به خانواده های مددجو را یکی از برنامه های اصلی کمیته امداد برشمرد و گفت: هم اکنون 800 زن سرپرست خانوار از برنامه های قرآنی کمیته امداد بهره مند هستند.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی ، مسئول دارالقرآن استان ایلام نیز در این مراسم اظهار کرد: کمیته امداد در بین دستگاههای گوناگون این استان در زمینه ترویج فعالیت های فرهنگی و قرآنی همواره پیشتاز بوده است و در تمام طول سال برای خانواده های مددجو برنامه های فرهنگی و قرآنی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش 200 مددجو و فعال قرآنی ایلام در سطح کشور

درخشش 200 مددجو و فعال قرآنی ایلام در سطح کشور