مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 10:352021-06-22سياسي

تشکیل کمیته ای برای ارتباط مستمر با بازاریان در دوره جدید شورای شهر تهران


منتخب شورای شهر ششم پایتخت در جشن میلاد امام رضا (ع) در بازار بزرگ تهران اعلام کرد: به منظور ایجاد ارتباط مستمر با بازاریان و اصناف، کمیته ای در دوره جدید شورای اسلامی شهر تهران تشکیل خواهد شد.

- منتخب شورای شهر ششم پایتخت در جشن میلاد امام رضا (ع) در بازار بزرگ تهران اعلام کرد: به منظور ایجاد ارتباط مستمر با بازاریان و اصناف، کمیته ای در دوره جدید شورای اسلامی شهر تهران تشکیل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر امانی در این جشن که هم زمان با روز ملی اصناف طبق رسم هر ساله در سبزه میدانِ بازار بزرگ تهران برگزار شد، بازار بزرگ تهران را مرکز اصناف کشور تهران خواند و گفت: بازار پدیده تاریخی و ارزشمند به ویژه در تاریخ انقلاب به شمار می رود که در سخت ترین شرایط دوران طاغوت از مبارزه و همراهی حضرت امام (ره) دست نکشیدند و اولین فریادها در حمایت از بنیانگذار انقلاب از بازار تهران شنیده شد.

وی از مردم به دلیل اعتماد و انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دوره جدید تشکر و قدردانی کرد و افزود: در دوران تبلیغات انتخاباتی از ما خواستید ارتباط خوبی با بازاریان و اصناف داشته باشیم؛ به همین دلیل کمیته ای با همین موضوع زیرمجموعه یکی از کمیسیون های شورای اسلامی شهر تهران تشکیل خواهد شد که این ارتباط مستقیم به طور منظم و مستمر تحقق یابد و به شما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته ای برای ارتباط مستمر با بازاریان در دوره جدید شورای شهر تهران

تشکیل کمیته ای برای ارتباط مستمر با بازاریان در دوره جدید شورای شهر تهران