مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 10:252021-06-22سياسي

رییس سازمان زندان ها به رییس جمهور منتخب تبریک گفت


رییس سازمان زندان ها با صدور پیامی از سوی جامعه شریف زندانبان کشور، انتخاب آیت الله رییسی را به عنوان هشتمین رییس جمهور ایران تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدمهدی حاج محمدی با صدور پیامی ضمن گرامیداشت حماسه حضور مردم، انتخاب آیت الله رییسی را به عنوان رییس جمهورتبریک گفت.

متن پیام رییس سازمان زندان ها به این شرح است: محضر مبارک حضرت آیت الله رییسی دامت برکاته ریاست محترم قوه قضاییه با سلام و تحیت پیروزی افتخارآفرین درحماسه انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، بار دیگر به یوم الله ملت شهید پرور ایران بدل گشت و برگ زرینی در تارک تاریخ سراسر عزت این مرز و بوم رقم زد.

بار دیگر به جهانیان ثابت شد آن گاه که اراده فولادین ملت با زعامتِ ولایت همسو و همراه گردد، سنن الهی نیز به امداد آمده و بر همه صاحبان زر و زور و تزویر غلبه خواهد کرد.

آری در میان بی سابقه ترین فشارهای مستکبرانه معاندین خارجی و تردید افکنی های منافقین داخلی و در هجوم سلاطین رسانه ای جهبه عربی، عبری، غربی، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز درآمد و اعجاز خون حاج قاسم عزیز، منتقم خون خویش گشت.

اینجانب به نمایندگی ازجامعه شریف وگمنام زندانبانی سراسر کشور این غرورِ مبارک را به محضر امام عصر (عج) و مقام معظم رهبری مدظله العالی و حضرتعالی، تهنیت عرض نموده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان زندان ها به رییس جمهور منتخب تبریک گفت

رییس سازمان زندان ها به رییس جمهور منتخب تبریک گفت