مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 10:202021-06-22اقتصادي

توزیع 250 سری جهیزیه میان نوعروسان تهرانی


مدیرکل کمیته امداد استان تهران از توزیع 250 سری جهیزیه میان نوعروسان تحت حمایت از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدابوالفضل پرپنچی با تبریک ولادت باسعادت امام رضا (ع)، گفت: در نخستین مرحله از توزیع جهیزیه، امسال ،250 سری جهیزیه با هم افزایی یکی از شرکت های لوازم خانگی به نوعروسان تحت حمایت اهدا شد.

وی با بیان اینکه ارزش هر سری جهیزیه بیش از 15 میلیون تومان برآورد شده است، افزود: هر سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی یخچال، اجاق گاز فردار، تلویزیون، ماشین لباسشویی اتوماتیک و جاروبرقی است.

پرپنچی در ادامه به پرداخت هزار و 701 مورد کمک هزینه ازدواج در سال 1399، اشاره کرد و گفت: برای این تعداد کمک هزینه ازدواج 8 میلیارد و 600 میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، ادامه داد: از این تعداد 952 مورد کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، 418 مورد هدیه ازدواج به فرزندان ذکور خانواده های تحت حمایت، 243 مورد جهیزیه ازدواج مجدد بانوان سرپرست خانوار و مابقی به نوعروسان نیازمند غیر تحت حمایت پرداخت شده است.

پرپنچی، یادآور شد: زوج های جوان علاوه بر بهره مندی از کمک بلاعوض این نهاد نیز می توانند از تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ 15 میلیون تومان و همچنین تسهیلات اشتغال زایی ویژه زوجین (عروس و داماد) بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 250 سری جهیزیه میان نوعروسان تهرانی

توزیع 250 سری جهیزیه میان نوعروسان تهرانی