مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 10:202021-06-22سياسي

جشنواره رسانه های دیجیتال تا 2 هفته دیگر اثر می گیرد


فرآیند ثبت و دریافت آثار دوازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال به عنوان رویدادی برای شناسایی و معرفی آثار و فعالان فرهنگی، هنری و رسانه ای دیجیتال، - فرآیند ثبت و دریافت آثار دوازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال به عنوان رویدادی برای شناسایی و معرفی آثار و فعالان فرهنگی، هنری و رسانه ای دیجیتال، تا 15 تیرماه 1400 ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون حقوقی و امور مجلس مرکز ملی فضای مجازی همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره ملی رسانه های دیجیتال گفت: در سال جهش تولید و مانع زدایی ها باید موانعی که بر سر راه توسعه رسانه های دیجیتال، خدمات فرهنگی و تولید محتوا وجود دارد را شناسایی و آن ها را برطرف کنیم.

امیر خوراکیان کشف موانع کسب و کارهای فضای دیجیتال در حوزه محتوا و بخش های خدمات فرهنگی را از دستاوردهای این جشنواره عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید کارکردهای جشنواره ها را توسعه داد، تصریح کرد: گاهی برخی از مشکلات با اینکه بزرگ به نظر می رسند اما حقیقتا مسئله مهمی نیستند و می شود آن ها را با یک جلسه، مشورت، تفاهم نامه و یا حتی هماهنگی حل کرد و نیاز به وضع قانون یا تغییر در ساختار ندارد و این مهم از کارکردهای جشنواره رسانه های دیجیتال برای جامعه فعالان حوزه فضای مجازی به خصوص کسب و کارها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره رسانه های دیجیتال تا 2 هفته دیگر اثر می گیرد

جشنواره رسانه های دیجیتال تا 2 هفته دیگر اثر می گیرد