مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 09:402021-06-22سياسي

60 مرکز درمانی اعتیاد در مازندران فعال است


مدیرکل بهزیستی مازندران شمار مراکز درمانی دولتی و غیردولتی اعتبار را در استان 60 مرکز اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد گوهردهی بعدازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران آموزش برای پیشگیری از اعتیاد را امری مهم دانست و گفت: اقدامات مداله ای نیز توسط بهزیستی در دست انجام است.

وی جلب مشارکت های اجتماع محور و اقدامات درمانی را از دیگر برنامه های برای جامعه هدف بیان کرد و گفت: در حوزه اطلاع رسانی، راه اندازی کارزار رسانه ای از جمله برنامه ها به شمار می رود.

وی با عنوان درسطح استان با تبلیغات محیطی، فضای رسانه و مجازی برای کارزار رسانه ای اقدام شده است، گفت: تولید محتوا برای جامعه هدف از جمله طرح ها و اقدامات بوده است.

گوهردهی آموزش برای جامعه هدف را از دیگر نیازمندی ها برشمرد و گفت: برای 200 هزار نفر از جامعه هدف در سال قبل، آموزش هایی طراحی شده است.

مدیرکل بهزیستی مازندران تربیت نیروهای متخصص و مربی را برای ارائه آموزش های لازم به جامعه هدف را از دیگر برنامه ها بیان کرد و گفت: سال قبل 300 نفر دوره های مختلف آموزشی از مبتدی و پیشرفته را فرا گرفتند.

وی با مداخلات در حوزه درمان اعتیاد اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت خط تلفنی 123 و اورژانس اجتماعی، خط 1480 و ارائه مشاوره خاص اعتیاد خداتی که ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 مرکز درمانی اعتیاد در مازندران فعال است

60 مرکز درمانی اعتیاد در مازندران فعال است