مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 09:302021-06-22بين الملل

پولیتیکو: رییسی مانع احیای برجام نیست


در میان مقامات آمریکایی اطمینان نسبی وجود دارد که انتخاب رییسی مانعی غیر قابل حل برای احیای برجام نیست.

- وب سایت آمریکایی پولیتیکو با انتشار گزارشی تحلیلی پیروزی سید ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری اخیر ایران و تاثیر آن بر روند مذاکرات احیای برجام در وین را مورد تحلیل قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، پولیتیکو می نویسد در میان مقامات آمریکایی اطمینان نسبی وجود دارد که انتخاب رییسی مانعی غیر قابل حل برای احیای برجام نیست.

یک مقام آمریکایی به پولیتیکو گفته است: همانند زمانی که در سال 2015 توافق برجام حاصل شد هم اینک نیز ایران و ایالات متحده آمریکا هر دو از یکدیگر انتظاراتی دارند که بدون توافق ممکن نیست، ایران انتظار لغو تحریم ها را دارد و ایالات متحده آمریکا خواهان برچیده شدن پیشروی های هسته ای ایران و مذاکره با این کشور بر سر مباحث منطقه ای و توان موشکی تهران است.

رییسی در نخستین نشست خبری خود پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری/ آسوشیتدپرس پولیتیکو می نویسد یکی از پیچیدگی های انتخاب رییسی برای آمریکا قرار داشتن نام او ذیل تحریم های ایالات متحده آمریکا به بهانه حقوق بشر است.

ایالات متحده آمریکا غالبا سران و رهبران کشورها را در لیست تحریم قرار نمی دهد اما در دوره ترامپ و در چارچوب سیاست فشار حداکثری غالب س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولیتیکو: رییسی مانع احیای برجام نیست

پولیتیکو: رییسی مانع احیای برجام نیست