مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 09:252021-06-22بين الملل

رویترز: جوانان آمریکایی تمایلی به واکسیناسیون ندارند


مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده آمریکا گزارش داده است، جوان های آمریکایی تمایل به واکسیناسیون ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده آمریکا می گوید، بزرگسالان جوان تمایلی به دریافت واکسن کووید 19 ندارند.

  تجزیه و تحلیل داده های موجود نشان می دهد،  جوانها کمتر از افراد مسن به دنبال واکسن کووید 19 هستند و اگر این روند ادامه یابد برنامه های واکسیناسیون را با اختلال مواجه می کند.

سی دی سی تأکید کرد:  برای افزایش میزان واکسیناسیون در میان جوانان و به تبع آن کاهش بستری در بیمارستان و مرگ و میر در اثر کرونا به کار بیشتری نیاز است تا آنها ضرورت دریافت واکسن را درک کنند.

بر اساس گزارش هفتگی CDC s Morbibility and Mortality که روز دوشنبه پیرامون میزان واکسن های تزریق شده منتشر شده، از 57 درصد بزرگسالان آمریکایی که حداقل یک دوز واکسن تا 22 مه ( یک خرداد 1400) دریافت کرده اند، بیشترین میزان پوشش در بین افراد 65 سال به بالا و کمترین میزان در بین افراد 18 تا 29 ساله بوده است.

مشاهدات براساس داده های واکسیناسیون است که از 14 دسامبر 2020 ( 24 آذر 99) تا 22 مه 2021 (یک خرداد 1400) به آژانس گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: جوانان آمریکایی تمایلی به واکسیناسیون ندارند

رویترز: جوانان آمریکایی تمایلی به واکسیناسیون ندارند