مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 09:252021-06-22سياسي

آزادی 13 زندانی گیلان با حضور خدام رضوی


مدیرکل زندان های گیلان، با اشاره به حضور خدام رضوی در زندان لاکان، گفت: با هماهنگی های انجام شده از سوی اداره فرهنگی تربیتی اداره کل زندان ها، - ایسنا/گیلان مدیرکل زندان های گیلان، با اشاره به حضور خدام رضوی در زندان لاکان، گفت: با هماهنگی های انجام شده از سوی اداره فرهنگی تربیتی اداره کل زندان ها، 13 زندانی آزاد شدند.

رضا محمدی اصل در حاشیه حضور خدام حرم مطهر رضوی در زندان لاکان رشت و آزادی تعدادی از زندانیان همزمان با ولادن امام رضا(ع)، اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده از سوی اداره فرهنگی تربیتی اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی گیلان، 13 زندانی آزاد شدند.

وی با اشاره به تقارن آزادی این زندانیان با حضور خادمان آستان متبرک حضرت ثامن الحجج(ع)، افزود: با همکاری و تعامل ارزنده مقامات قضایی استان، این زندانیان به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

مدیرکل زندان های گیلان، با بیان اینکه امروز ملاقات مردمی نیز به صورت چهره به چهره با خانواده های زندانیان در قالب میز خدمت برگزار شد، خاطرنشان کرد: اداره فرهنگی تربیتی زندان های گیلان با برپایی محافل جشن و سرور در کنار رعایت دستورالعمل های بهداشتی میلاد امام رضا(ع) را در زندان ها گرامی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 13 زندانی گیلان با حضور خدام رضوی

آزادی 13 زندانی گیلان با حضور خدام رضوی