مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 09:252021-06-22اقتصادي

وام های کلان بانکی کجا رفت؟


مشاور کانون عالی انجمن های صنفی کارگران می گوید کسانی که وام های کلان بانکی را گرفتند اگر با آن کارخانه راه انداخته بودند، امروز می توانستیم بگوییم که چند خط تولید راه اندازی و برای مردم اشتغالزایی شده است.

- مشاور کانون عالی انجمن های صنفی کارگران می گوید کسانی که وام های کلان بانکی را گرفتند اگر با آن کارخانه راه انداخته بودند، امروز می توانستیم بگوییم که چند خط تولید راه اندازی و برای مردم اشتغالزایی شده است.

علی اکبر سیارمه در گفت و گو با ایسنا درباره تاکید دولت آقای رییسی در جذب سرمایه های ایرانیان و سوق دادن آن به سمت تولید و اشتغال گفت: در حال حاضر سرمایه کم در کشور نداریم ولی این نقدینگی و سرمایه ها از بازارهایی مثل ارز و طلا یا زمین سر درآورده است.

وی افزود: اگر سرمایه ها و نقدینگی های سرگردان به سمت تولید و ایجاد شغل برود، تولید رونق می گیرد و اشتغال زنده می شود.

زمانی که این سرمایه ها به بخش های تولید سرازیر شود و سرمایه گذار داخلی سرمایه اش را از حالت دلالی خارج کند و در بخش های تولیدی به کار بگیرد، قطعا ارزش افزوده بیشتری ایجاد خواهد شد.

سیارمه با تاکید بر تجدیدنظر در برخی نگرشها نسبت به بخش تولید اظهار کرد: ما باید مسائل اجرایی خود را به سمت تولید ببریم و از کارهای دلالی و داد و ستد خارج کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام های کلان بانکی کجا رفت؟

وام های کلان بانکی کجا رفت؟