مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 09:152021-06-22سياسي

مرگ در یک قدمی تالاب انزلی


با وجود گستردگی آلودگی پهنه تالاب انزلی از سنبل آبی مرگ در یک قدمی تالاب انزلی رسیده و مردم برای نجات جان تالاب، خود پای کار آمدند.

تالاب بین المللی انزلی علاوه بر اهمیت زیست محیطی به عنوان یکی از موهبت های الهی و جاذبه های گردشگری مهم گیلان محسوب شده .

- با وجود گستردگی آلودگی پهنه تالاب انزلی از سنبل آبی مرگ در یک قدمی تالاب انزلی رسیده و مردم برای نجات جان تالاب، خود پای کار آمدند.

تالاب بین المللی انزلی علاوه بر اهمیت زیست محیطی به عنوان یکی از موهبت های الهی و جاذبه های گردشگری مهم گیلان محسوب شده و در کنار آن محل کسب درآمد و معیشت بومیان ساکن در حاشیه آن است اما متأسفانه به دلیل عدم توجه و اقدام عملی لازم برای احیای این تالاب ارزشمند امروزه شاهد آن هستیم که بخش بسیار عظیمی از این تالاب درگیر گیاه مهاجم و سمی سنبل آبی شده به نوعی که خود مردم دست به کار شده و برای مقابله با این گیاه پیش قدم شده اند.

نکته قابل توجه اینکه در برخی از نقاط آلوده به سنبل آبی مشاهده شده حیوانات اهلی از این گیاه سمی تغذیه می کنند و این در حالی است که اگر اقدام عملی و عزم جدی برای احیای تالاب انزلی صورت نگیرد به زودی شاهد مرگ تالاب بین المللی انزلی خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ در یک قدمی تالاب انزلی

مرگ در یک قدمی تالاب انزلی