مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 09:052021-06-22اقتصادي

فعالیت تخصصی پارک علم و فناوری خراسان در ساخت پمپ های سانتریفیوژ


مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان عضو پارک علم و فناوری خراسان گفت: حدود 6 سال است که مشغول ساخت پمپ های سانتریفیوژ هستیم و تاکنون هیچ شرکتی نتوانسته به اندازه شرکت ما در این زمینه به طور تخصصی فعالیت کند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان عضو پارک علم و فناوری خراسان گفت: حدود 6 سال است که مشغول ساخت پمپ های سانتریفیوژ هستیم و تاکنون هیچ شرکتی نتوانسته به اندازه شرکت ما در این زمینه به طور تخصصی فعالیت کند.

حسین خطیبی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شرکت پرتو صنعت پاژ یکی از شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری خراسان است که از سال 89 فعالیت خود را آغاز کرده است.

ابتدا در حوزه مهندسی معکوس، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی ف عالیت داشتیم، سپس به صورت تخصصی به سمت طراحی و تولید توربین کمپرسورها، پمپ های سانتریفیوژ و روتور کانتینر با تکنولوژی بالا و اخیرا نیز وارد حوزه فولاد شده ایم.

وی افزود: پمپ های سانتریفیوژ به واسطه سرعت بالایی که دارند به پمپ های سانتریفیوژ اینتگرال گیر معروف هستند که این پمپ ها دارای حجم هوازی بالا، سرعت زیاد و فشار کمتری هستند.

تمام واحد صنعتی که به هوای فشرده پرحجم نیاز دارند از این کمپرسورها استفاده می کنند و مشتریان محصولات ما صنایع نفت، گاز، فولاد، پتروشیمی و همچنین صنایع سیمان، غذایی و کاغذسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت تخصصی پارک علم و فناوری خراسان در ساخت پمپ های سانتریفیوژ

فعالیت تخصصی پارک علم و فناوری خراسان در ساخت پمپ های سانتریفیوژ