مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 09:052021-06-22سياسي

ایجاد شبکه نوین تبلیغی در اردبیل/آموزش مبلغین مجازی برای اولین بار در اردبیل


مدیرکل مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه برنامه ریزی های لازم را برای تقویت شبکه نوین تبلیغی در استان انجام داده ایم، گفت: - ایسنا/اردبیل مدیرکل مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه برنامه ریزی های لازم را برای تقویت شبکه نوین تبلیغی در استان انجام داده ایم، گفت: امروز یکی از اهداف ما این است که با لشگر سایبر به جنگ دشمن بریم.

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده یکم تیرماه به مناسبت دهه کرامت در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: امروز نقشی که فضای مجازی در جامعه ایفا می کند نوعی فضای حقیقی و هویت ساز بوده و موج اجتماعی در جامعه ایجاد می کند.

وی به آموزش مبلغین فضای مجازی برای اولین بار در سطح کشور اشاره کرد و افزود: برنامه متنوعی در تقویت حوزه مجازی در دست اجرا داریم که با اهداف تقویت حوزه تبلیغات نوین در دست انجام است.

حجت الاسلام جعفرزاده خاطرنشان کرد: با 90 کانال و صفحات مجازی پرمخاطب در سطح استان در راستای رسید به اهدف خود تعامل داریم به طوری که گروهای جهادی،هنرمندان،خبرنگاران نیز در این زمینه با ما همکار دارند.

مدیرکل تبلغات اسلامی اردبیل از راه اندازی شبکه فعالین فرهنگی اردبیل در راستای مردمی سازی جریان تبلیغ خبرداد و یادآور شد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در راستای عمل به وظایف خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شبکه نوین تبلیغی در اردبیل/آموزش مبلغین مجازی برای اولین بار در اردبیل

ایجاد شبکه نوین تبلیغی در اردبیل/آموزش مبلغین مجازی برای اولین بار در اردبیل