مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 09:002021-06-22بين الملل

درگیری ارتش میانمار با شبه نظامیان مخالفان خونتا


بر اساس اعلام رسانه های اجتماعی، نیروهای امنیتی میانمار امروز (سه شنبه) با یک گروه تازه تشکیل شده شبه نظامی در ماندالای درگیر شدند.

- بر اساس اعلام رسانه های اجتماعی، نیروهای امنیتی میانمار امروز (سه شنبه) با یک گروه تازه تشکیل شده شبه نظامی در ماندالای درگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، از زمان روی کار آمدن ارتش میانمار در اول فوریه سال جاری میلادی و براندازی دولت مدنی آنگ سان سوچی، رهبر دوفاکتو و دموکراسی خواه این کشور، نیروهای امنیتی اعتراضات از سوی مخالفان خونتا را با سرکوب پاسخ داده اند.

گروه های مخالف موسوم به نیروهای دفاع مردمی نیز در مقابل در سراسر این کشور دست به اعتراضات گسترده می زنند و هر روز هم بر تعداد آنها افزوده می شود.

تا به امروز، درگیری ها با حضور شبه نظامیان مسلح بیشتر در شهرهای کوچک و روستاها بود اما یک گروه جدید از شبه نظامیان در ماندالای موسوم به نیروی دفاع مردمی گفته که اعضایش پس از آن وارد عمل شدند که نیروهای ارتش به یکی از پایگاه های آن حمله کردند.

این گروه در پستی در فیسبوکش نوشت: ما به این دلیل وارد عمل شدیم که یکی از اردوگاه هایمان هدف یورش نیروهای امنیتی میانمار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری ارتش میانمار با شبه نظامیان مخالفان خونتا

درگیری ارتش میانمار با شبه نظامیان مخالفان خونتا