مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 09:002021-06-22سياسي

احیای هویت مسوولیت پذیری در معتادین بهبودیافته ضروری است


کسی که گرفتار دام اعتیاد می شود، هویت مسئولیت پذیری نسبت به خود و دیگران را از دست می دهد این هویت باید با اقدامات فرهنگی به آنها بازگردانده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در مراسم اولین روز دهه مبارزه با اعتیاد در مرکز جامع ترک اعتیاد سنندج، اظهار کرد: اقدامات خوبی در زمینه مقابله با اعتیاد در سطح استان از سوی دستگاه های متولی به ویژه شورای مبارزه با اعتیاد انجام گرفته که قابل تقدیر است.

وی افزود: امیدواریم با برنامه ریزی مناسب و انجام اقدامات پیشگیرانه جامعه ما به سمتی هدایت شود که هیچ وقت به سمت اعتیاد که منشاء بسیاری از آسیب های اجتماعی است نرود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه ذات کار مقابله با اعتیاد لوازمی دارد که نخستین اولویت آن محبت است، گفت: انسان باید آدم ها را دوست داشته باشد تا بتواند با نگاه محبت آمیز زمینه نجات آنان از دام اعتیاد را فراهم سازد.

حجت الاسلام پورذهبی تصریح کرد: ذات این کار با تنفر و منت گذاشتن سازگار نیست این رویه که عزیزان با عشق و علاقه در چنین فضاهایی برای نجات و بهبودی معتادین تلاش می کنند، امیدوایم با قدرت هرچه بیشتر ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای هویت مسوولیت پذیری در معتادین بهبودیافته ضروری است

احیای هویت مسوولیت پذیری در معتادین بهبودیافته ضروری است