مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 09:002021-06-22سياسي

در دیدار فرماندهان نظامی با ابراهیم رییسی چه گذشت؟


رییس ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان عالیرتبه نظامی در دیدار با ابراهیم رییسی، انتخاب وی به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سرلشکر حسن باقری و فرماندهان ارشد سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، وزیر دفاع و جمعی از فرمانده عالی رتبه نظامی کشورمان صبح امروز سه ‎شنبه با حضور در دفتر رییس جمهور منتخب، با حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی دیدار کردند.

فرماندهان ارشد نظامی در این دیدار ضمن تبریک پیروزی سید ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری بر آمادگی نیروهای مسلح برای کمک به دولت جدید و ارتقاء توانمندی های جمهوری اسلامی در عرصه ‎های مختلف و شکل گیری ایران قوی تأکید کردند.

سید ابراهیم رییسی نیز در این دیدار از ابراز محبت رییس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان نظامی تقدیر و تشکر کرده و ابراز امیدواری کرد با به کار گیری همه توانمندی های موجود در کشور، شرایطی بهتر از گذشته در انتظار مردم ایران باشد.

پیش از این نیز فرمانده کل سپاه پاسداران و اعضای شورای فرماندهی سپاه و همچنین رییس نیروی انتظامی و جمعی از فرماندهان ارشد این نیرو در دیدارهای جداگانه با حضور در دفتر رییسی، انتخاب او از جانب ملت را تبریک گفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دیدار فرماندهان نظامی با ابراهیم رییسی چه گذشت؟

در دیدار فرماندهان نظامی با ابراهیم رییسی چه گذشت؟