مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 09:002021-06-22سياسي

حضور تاریخی زنان در آکادمی اسکار


بر اساس قانون آکادمی اسکار، اعضای آکادمی اسکار پس از انتخاب در دوره به صورت پیاپی و یا با فاصله، حداقل باید یک وقفه دو ساله را بگذارند تا یک بار دیگر واجد شرایط حضور در انتخابات هیات مدیره آکادمی شوند.

-   برای نخستین بار در تاریخ 94 ساله آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار، زنان اکثریت هیات مدیره این نهاد سینمایی را در اختیار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، با انجام انتخابات اعضای هیات مدیره آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار، برای نخستین بار از میان 54 عضو گاورنر این نهاد سینمایی، زنان 31 کرسی را به دست آوردند و همچنین شمار اعضای متعلق به اقلیت های قومی و نژادی نیز باری نخستین بار به 25 درصد رسید و از 12 نفر به 15 نفر افزایش یافت.

در انتخابات اخیر آکادمی اسکار که برای انتخاب اعضای 17 کرسی انجام شد تنها چهار نفر که از گذشته این سمت را بر عهده داشتند دوباره انتخاب شدند و می توانند برای سه سال دیگر به فعالیت خود ادامه دهند که شامل سوزان بیر (کارگردان)، جنیفر تاد (تهیه کننده)، تام دوفیلد (طراح تولید) و بونی آرنولد (کارگردان فیلم کوتاه و انیمیشن) می شود.

ریتا ویلسون همسر تام هنکس ، لارا سی.

کیم ، اداردو کاسترو ، بیل کارسو ، پل کامرون ، لسلی باربر و هاوارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تاریخی زنان در آکادمی اسکار

حضور تاریخی زنان در آکادمی اسکار