مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 09:002021-06-22اقتصادي

توقف 100 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در مرودشت


مدیرجهاد کشاورزی مرودشت از توقف 100 مورد تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: این تغییر کاربری ها شامل حصارکشی، قطعه بندی، - ایسنا/فارس مدیرجهاد کشاورزی مرودشت از توقف 100 مورد تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: این تغییر کاربری ها شامل حصارکشی، قطعه بندی، ایجاد فونداسیون، دیوار گذاری و .

در اراضی کشاورزی زراعی و باغی است.

کاووس همتی سه شنبه یکم تیر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی زراعی و باغی در اراضی واقع در دهبید، جونجان، جلیان، شمس آباد تخت، محمد آباد گشک و حسن آباد سنجرلو به شدت در حال گسترش است، تاکید کرد: مالکین هر چه سریعتر نسبت به توقف عملیات تفکیک و قطعه بندی اقدام و اراضی موصوف را به حالت اولیه اعاده وضع کنند.

او بیان کرد: در صورت بی توجهی مالکین و ادامه تغییر کاربری اراضی کشاورزی، مطابق قانون تمامی تغییر کاربری های غیر مجاز قلع و قمع و با متخلفین مطابق قانون برخورد خواهد شد.

همتی با اشاره به جدیت مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی، افزود: برای مقابله با پدیده تغییر کاربری اراضی و همچنین زمین خواری و حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی و باغی اقدامات ویژه ای از سوی اداره امور اراضی این شهرستان در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف 100 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در مرودشت

توقف 100 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در مرودشت