مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:452021-06-22سياسي

درخواست یک نماینده مجلس برای برخورد شدید با عاملان خرید و فروش رأی


نایب رییس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب از هیدت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا خواست که به شدیدترین صورت ممکن با نامزدها و عاملان خرید و فروش رأی برخورد کنند.

- نایب رییس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب از هیدت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا خواست که به شدیدترین صورت ممکن با نامزدها و عاملان خرید و فروش رأی برخورد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمدرضا میرتاج الدینی در نشست علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن از تشکر از مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: متأسفانه برخی افراد منحرف از خط امام راحل و رهبر معظم انقلاب در یک آزمون سیاسی روشن جلوی چشم میلیون ها ایرانی – که به ندای ولایت لبیک گفتند و به وصیت شهیدان و امام راحل عمل کردند - رفوزه شدند.

نماینده مردم تبریز مجلس یازدهم پاسخ های سید ابراهیم رییسی در نشست خبری اخیر را روشن و قاطع عنوان کرد و گفت: از پاسخ های ایشان در اولین کنفرانس مطبوعاتی تشکر کرده و اعلام می کنم که نمایندگان مجلس در کنار دولت مردمی و انقلابی وی خواهند بود تا به وعده های داده شده عینیت بخشند.

میرتاج الدینی در تذکری به وزیر کشور و هیات های نظارت مجلس بر انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: از انتخابات شوراها گزارش های ناگواری به ما می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست یک نماینده مجلس برای برخورد شدید با عاملان خرید و فروش رأی

درخواست یک نماینده مجلس برای برخورد شدید با عاملان خرید و فروش رأی