مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:402021-06-22بين الملل

اخباری از سقوط قریب الوقوع مزار شریف بدست طالبان


تازه ترین گزارش ها از نبردهای سنگین میان نیروهای دولتی افغانستان و طالبان که پس از خروج نظامیان آمریکایی شدت گرفته حکایت از سقوط قریب الوقوع مزار شریف دارد.

- تازه ترین گزارش ها از نبردهای سنگین میان نیروهای دولتی افغانستان و طالبان که پس از خروج نظامیان آمریکایی شدت گرفته حکایت از سقوط قریب الوقوع مزار شریف دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یورونیوز، رسانه های محلی به نقل از منابع مطلع اعلام کرده اند که طالبان به سمت مرکز ولایت بلخ پیش می روند و به دروازه های شهر مزار شریف نزدیک شده اند.

این در حالیست که وزارت دفاع افغانستان در تازه ترین اطلاعیه خود اعلام کرده که طالبان از حومه شهر مزار شریف عقب رانده شده اند.

خبرگزاری افق اعلام کرده بود که عطا محمد، والی سابق ولایت بلخ از حامیانش خواسته است برای جلوگیری از ورود طالبان به مزار شریف و مقابله با نیروهای طالبان بسیج شوند.

در این گزارش آمده بود که عباس ابراهیم زاده، نماینده مردم بلخ در مجلس نیز با تاکید بر اینکه طالبان خیال سقوط مزار شریف را به گور ببرد در صفحه فیسبوک خود نوشت که برای بسیج مردم علیه طالبان وارد شهر مزار شریف شده است.

از سوی دیگر یک عضو شورای ولایتی بلخ اعلام کرده بود که در گیری هایی در حومه مزار شریف در جریان است و جنگجویان طالبان حتی از کمربندهای ایمنی شهر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخباری از سقوط قریب الوقوع مزار شریف بدست طالبان

اخباری از سقوط قریب الوقوع مزار شریف بدست طالبان