مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:402021-06-22سياسي

پنجمین کنگره ملی آبیاری و زهکشی ایران به میزبانی دانشگاه بیرجند برگزار می شود


دبیر پنجمین کنگره ملی آبیاری و زهکشی ایران اظهار کرد: پنجمین کنگره ملی آبیاری و زهکشی ایران 2 و 3 تیر به میزبانی دانشگاه بیرجند به صورت مجازی برگزار می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی دبیر پنجمین کنگره ملی آبیاری و زهکشی ایران اظهار کرد: پنجمین کنگره ملی آبیاری و زهکشی ایران 2 و 3 تیر به میزبانی دانشگاه بیرجند به صورت مجازی برگزار می شود.

شهیدی، امروز سه شنبه 1 تیر در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن مروری بر تاریخچه برگزاری این گنگره در شهرهای مشهد، اصفهان، اهواز و ارومیه از برگزاری پنجمین کنگره در دانشگاه بیرجند با توجه به امکانات این دانشگاه با هدف مدیریت بحران آب و نقش آن در توسعه شرق کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به موقعیت استراتژیک استان، نگهداشت مرز و لزوم توجه به حفظ جمعیت، مقوله آب را به عنوان پدافند غیرعامل برای این رسیدن به این جمعیت پایدار برشمرد و افزود: خراسان جنوبی تاثیرپذیرترین استان از تغییرات اقیلی و خشکسالی های اخیر در کشور است که امر بر لزوم توجه به مدیریت منابع آبی در استان تاکید می کند.

وی، صدور مجوز حفر چاه آب در مناطق ممنوعه استان، نبود الگوی کشت متناسب با منابع آبی خراسان جنوبی، پایین بودن راندمان آبیاری و از همه مهم تر فرونشست زمین در پی کاهش سفره آب منطقه که باعث کاهش نفوذپذیری آب می شود را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین کنگره ملی آبیاری و زهکشی ایران به میزبانی دانشگاه بیرجند برگزار می شود

پنجمین کنگره ملی آبیاری و زهکشی ایران به میزبانی دانشگاه بیرجند برگزار می شود