مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:402021-06-22بين الملل

ترامپ پیشنهاد استفاده از زندان گوانتانامو را در پاسخ به همه گیری کرونا داده بود


یک کتاب جدید نوشته شده توسط دو خبرنگار واشنگتن پست فاش می سازد که پاسخ اولیه دونالد ترامپ به همه گیری نوپای کووید-19 پوشاندن موارد ابتدا و در همین رابطه بیرون نگه داشتن افراد آلوده از خاک آمریکا بوده است.

- یک کتاب جدید نوشته شده توسط دو خبرنگار واشنگتن پست فاش می سازد که پاسخ اولیه دونالد ترامپ به همه گیری نوپای کووید-19 پوشاندن موارد ابتدا و در همین رابطه بیرون نگه داشتن افراد آلوده از خاک آمریکا بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه ویک، این مطلب از سوی یاسمین ابوطالب و دمیان پالتا، خبرنگاران واشنگتن پست در کتاب جدید آنها تحت عنوان پاسخ دولت ترامپ به همه گیری که تاریخ را عوض کرد مطرح شده است.

واشنگتن پست با استناد به یک کپی از پیش به دست آورده از این کتاب نوشت که ترامپ مقام های سلامت عمومی دولت – و به طرزی غیرعمدی، جارد کوشنر، دامادش و رییس در سایه کمیته ضربت کروناویروس – را از بابت تلاش برای راه انداختن یک استراتژی ملی آزمایش گیری مورد سرزنش قرار داده است.

او همچنین بر اساس این گزارش دارای یک سری ایده های نسبتا رادیکال درباره چگونگی مدیریت آمریکایی های آلوده به ویروس ساکن خارج از این کشور بوده است.

ابوطالب و پالتا گزارش می دهند، در فوریه 2020 ترامپ در جلسه ای در اتاق وضعیت از مشاورانش پرسید: آیا ما جزیره ای تحت مال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ پیشنهاد استفاده از زندان گوانتانامو را در پاسخ به همه گیری کرونا داده بود

ترامپ پیشنهاد استفاده از زندان گوانتانامو را در پاسخ به همه گیری کرونا داده بود