مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:352021-06-22اقتصادي

مسئولان باید قدردان این ملت باشند / فعالیت 140 هزار واحد صنفی در آذربایجان شرقی


استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از خدمات و تلاش های جامعه اصناف در دوران تحریم های اقتصادی و شیوع کرونا، گفت: اصناف و بازاریان نقش مهمی در خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان برای ضربه زدن به اقتصاد ملی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در دیدار اعضای اتاق اصناف تبریز به مناسبت روز ملی اصناف، با اشاره به همکاری و تعامل خوب فعالان صنفی با دستگاه های اجرایی استان، اظهار داشت: اصناف و بازاریان تبریز، به صداقت، دیانت، پاکدستی، مروت و مردانگی مشهور هستند و در دوران شیوع در انتخابات داشتند و تلاش ها و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

  امین زاده، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این جلسه با بیان اینکه واحدهای صنفی استان، نقش مهمی در تأمین اقلام بهداشتی در دوره کرونا داشتند، افزود: در سایه اقدامات ارزنده اصناف و بازاریان تبریز و استان، در بسیاری از شاخص ها رتبه نخست ملی را داریم.

  هاشمی، رییس اتاق اصناف تبریز نیز در این دیدار از فعالیت 73 اتحادیه صنفی در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از 140 هزار واحد صنفی در استان آذربایجان شرقی فعالیت می کنند.

  وی ادامه داد: اتاق اصناف تبریز در تمامی برهه های حساس به وظایف خود عمل کرده و یاری گر دولت در اجرای سیاست های اقتصادی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان باید قدردان این ملت باشند / فعالیت 140 هزار واحد صنفی در آذربایجان شرقی

مسئولان باید قدردان این ملت باشند / فعالیت 140 هزار واحد صنفی در آذربایجان شرقی