مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:302021-06-22بين الملل

هیچ پیشرفتی در گفتگوهای میان فلسطینی ها و رژیم صهیونیستی حاصل نشده است


منابع فلسطینی از اختلافات گسترده میان فلسطینی ها و رژیم صهیونیستی و راکد ماندن همه پرونده ها خبر دادند و اعلام کردند که هیچ پیشرفتی در زمینه آتش بس و مبادله اسیران ایجاد نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رای الیوم، منابع فلسطینی از اختلافات گسترده میان فلسطینی ها و رژیم صهیونیستی و راکد ماندن همه پرونده ها خبر دادند و اعلام کردند که هیچ پیشرفتی در زمینه آتش بس و مبادله اسیران ایجاد نشده است.

این منابع اعلام کردند که هیچ پیشرفتی حاصل نشده است و اختلافات بسیار گسترده است.

در این راستا منابع اسراییلی به پایگاه صهیونیستی واللا تاکید کردند که هیات رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه گذشته در قاهره با مسئولان اطلاعات مصر درباره پرونده اسیران در غزه و موضوع آتش بس گفتگو کرده است اما پیشرفتی حاصل نشده است.

این در حالی است که روزنامه لبنانی الأخبار مطلبی را در خصوص مسأله مبادله اسرا میان جنبش مقاومت اسلامی حماس و رژیم صهیونیستی منتشر کرده و نوشته است: رژیم صهیونیستی مطالبات زیاده خواهانه ای را در خصوص مبادله اسرا با حماس مطرح کرده است.

اخیراً تور ویسلند فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در غرب آسیا پیامی را از طرف رژیم صهیونیستی به مقامات جنبش مقاومت اسلامی حماس رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ پیشرفتی در گفتگوهای میان فلسطینی ها و رژیم صهیونیستی حاصل نشده است

هیچ پیشرفتی در گفتگوهای میان فلسطینی ها و رژیم صهیونیستی حاصل نشده است