مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:302021-06-22اقتصادي

پرداخت ماهانه 17 هزار میلیارد تومان بابت مستمری بازنشستگان


عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: ماهیانه 17 هزار میلیارد تومان برای پرداخت مستمری  بازنشستگان تامین اجتماعی هزینه می شود.

- ، محمدعلی همتی در نشست رؤیای تأمین اجتماعی فراگیر (متناسب سازی حقوق بازنشستگان) که امروز برگزار شد با اشاره به اینکه شرکای اجتماعی بیشترین همکاری را در متناسب سازی حقوق بازنشستگان با ما داشتند، گفت: اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان با کمترین مشکل انجام شد که حاصل مشارکت، خرد جمعی و همفکری شرکای اجتماعی بود.

وی با اشاره به اینکه ماهانه 17 هزار میلیارد تومان بابت مستمری بازنشستگان پرداخت می شود، گفت: پایدارسازی منابع متناسب سازی حقوق بازنشستگان یکی دیگر از موضوعات مهم ما در سال های آینده خواهد بود.

عضو هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی افزود: راه حل های مختلفی برای پایدارسازی منابع مطرح شده که یکی از آنها اصلاحات پارامتریک است.

همتی با اشاره به اینکه هنگامی که سن امید به زندگی در دنیا افزایش می یابد به تبع آن نیز سن بازنشستگی زیاد می شود گفت: در ایران خلاف این موضوع حرکت کرده ایم به طوری که سن بازنشستگی به 52 سال رسیده و کاهش پیدا کرده است.

عضو هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه اعانه بگیر دولت نیستیم، تصریح کرد: باید مطالبات خود را از دولت بگیریم و اگر مطالبات جاری وصول شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت ماهانه 17 هزار میلیارد تومان بابت مستمری بازنشستگان

پرداخت ماهانه 17 هزار میلیارد تومان بابت مستمری بازنشستگان