مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:252021-06-22اقتصادي

چرا قدم به قدم مغازه می بینیم!؟


نایب رییس و سخنگوی اتاق اصناف ایران با بیان اینکه تعداد زیاد اصناف به نفع آن ها نیست و علت آن مشکلاتی است که در حوزه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در بخش صنعت و کشاورزی وجود دارد، - نایب رییس و سخنگوی اتاق اصناف ایران با بیان اینکه تعداد زیاد اصناف به نفع آن ها نیست و علت آن مشکلاتی است که در حوزه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در بخش صنعت و کشاورزی وجود دارد، برخی چالش های پیش روی خرده فروشی ها را تشریح کرد.

رضا بنانژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تفاوت شیوه کسب و کار در ایران و کشورهای توسعه یافته، اظهار کرد: برای مثال وصغیت سرانه واحدهای صنفی متفاوت است، به طوری که در ایران به هر واحد صنفی 27 تا 28 نفر مراجعه می کنند، اما این رقم در کشورهای توسعه یافته 170 تا 180 و متوسط در دنیا 100 نفر است.

وی با بیان اینکه در کشورهای توسعه یافته فروشگاه ها بزرگ هستند و هر کدام چند فروشگاه محسوب می شوند، گفت: زیاد بودن تعداد واحدهای صنفی به نسبت جمعیت کشور، باعث شده هزینه و قیمت تمام شده برای واحدها بالا برود.

بنابراین صنوف باید به این سمت حرکت کنند که سقف واحدهای صنفی را کم، محدود و کنترل کنند یا برای آن حریم تعیین کنند تا از یک حدی به صورت نامتقارن و بی رویه افزایش پیدا نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا قدم به قدم مغازه می بینیم!؟

چرا قدم به قدم مغازه می بینیم!؟