مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:152021-06-22بين الملل

الشرق الأوسط: اختلافات زیادی در گفت وگوهای فلسطینی-اسراییلی وجود دارد


برخی منابع آگاه فلسطینی تأکید کردند که هیچ پیشرفتی در گفت وگوهای فلسطینی-اسراییلی در خصوص پرونده های آتش بس و تبادل اسرا حاصل نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برخی منابع آگاه فلسطینی از وجود اختلافات شدید بین دو طرف فلسطینی و اسراییلی بر سر پرونده های مورد مذاکره خبر دادند.

روزنامه سعودی الشرق الأوسط چاپ لندن، به نقل از این منابع نوشت که تاکنون هیچ پیشرفتی در هیچ یک از پرونده های مورد مذاکره بین فلسطینیان و رژیم صهیونیستی حاصل نشده است.

این منابع گفتند که به دلیل اختلافات شدید بین دو طرف فلسطینی و اسراییلی، گفت وگوها تقریبا متوقف شده است و هیچ پیشرفتی در پرونده های آتش بس و تبادل اسرا حاصل نشده است.

وبگاه اسراییلی واللا نیز به نقل از برخی منابع صهیونیستی گزارش داد که پنج شنبه گذشته یک هیأت اسراییلی در قاهره با مسئولان دستگاه اطلاعات مصر دیدار و درباره اسرا در نوار غزه و موضوع آتش بس گفت وگو کرد اما هیچ گونه پیشرفتی در این مذاکرات به وجود نیامده است.

این منابع گفتند که گفت وگوهای دو طرف اسراییلی و فلسطینی یک گفت وگوی عمومی بوده و تنها هدف از آن این بوده که دو طرف اعلام حضور کنند.

جنبش کرد.

انتهای پیام/ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الشرق الأوسط: اختلافات زیادی در گفت وگوهای فلسطینی-اسراییلی وجود دارد

الشرق الأوسط: اختلافات زیادی در گفت وگوهای فلسطینی-اسراییلی وجود دارد