مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:152021-06-22پزشكي

آمادگی مراکز درمانی فارس در پی افزایش مبتلایان به کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به افزایش موارد مثبت کووید19 در فارس و استانهای همجوار، از برقراری وضعیت آماده باش در بیمارستانها و مراکز درمانی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهرزاد لطفی  در سیصد و چهل و هفتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد: با توجه به افزایش موارد بستری در بیمارستان های استان و احتمال بازگشت به وضعیت بحران، بیمارستان ها و مراکز درمانی استان باید آمادگی پذیرش و مواجهه با افزایش موارد بستری در بخش کووید 19 را داشته باشند.

او با بیان اینکه در شرایط فعلی، بهترین راه جلوگیری از انتشار کروناویروس و یاری مدافعان سلامت، تعهد عمومی به رعایت اصول بهداشتی و خود مراقبتی است، از مردم خواست تا استفاده مداوم از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی از دیگران و شستشو و ضدعفونی کردن مرتب دست ها را جدی بگیرند.

لطفی با اشاره به اینکه تزریق واکسن با هدف ایمن سازی و در راستای تامین سلامت مردم انجام می شود، تاکید کرد: نه تنها افرادی که واکسن دریافت نکرده اند، بلکه افرادی که تزریق واکسیناسیون کووید19 برای آنان انجام شده نیز باید اصول بهداشتی را طی روز گذشته تاکنون در فارس؛ به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، روند خدمت رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی مراکز درمانی فارس در پی افزایش مبتلایان به کرونا

آمادگی مراکز درمانی فارس در پی افزایش مبتلایان به کرونا