مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:152021-06-22سياسي

حسین پور: چرا صادرات برق به سایر کشورها را قطع نمی کنید؟


یک عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به حضور مردم در انتخابات 28 خرداد بیان کرد: امیدوارم که آقای رییسی همراهی آحاد ملت ایران اسلامی را قدر بدانند.

- یک عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به حضور مردم در انتخابات 28 خرداد بیان کرد: امیدوارم که آقای رییسی همراهی آحاد ملت ایران اسلامی را قدر بدانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمال حسین پور نماینده مردم پیرانشهر در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: امیدوارم که آقای رییسی همراهی آحاد ملت ایران اسلامی را قدر بدانند و به عنوان طرف دوم این عهدنامه به پیمان خویش پایبند باشند، انتظار می رود خادم جمهور توجه ویژه ای به مناطق مرزی و حل مشکلات مرزنشین ها که امروز به معضل بزرگ اقتصادی تبدیل شده است، داشته باشد.

وی افزود: شایسته است به توسعه زیرساخت های این مناطق محروم و معیشت این مردم همیشه در صحنه توجه ویژه ای شود و از همه مهم تر به تاکید، خواستار بازگرداندن جایگاه به حق جامعه اهل سنت و کردزبان با به کارگیری علما و نخبگان این مردم شریف در مسئولیت های مهم و کلیدی کشور هستیم.

نماینده مردم پیرانشهر خطاب به وزیر نیرو عنوان کرد: در این شرایط سخت و دشوار اقتصادی و گرمای طاقت فرسا، برق صنایع کارگاه های تولیدی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین پور: چرا صادرات برق به سایر کشورها را قطع نمی کنید؟

حسین پور: چرا صادرات برق به سایر کشورها را قطع نمی کنید؟