مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:152021-06-22بين الملل

جمعی از کودکان یمن علیه سازمان ملل تجمع و بیانیه صادر کردند


کودکان یمن ضمن محکوم کردن حمایت سازمان ملل متحد از ائتلاف سعودی، تأکید کردند که این سازمان با اقدامات و جانبداری هایش عملا خود را دشمن آن ها قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جمعی از کودکان یمن، امروز (سه شنبه)، برپایی راهپیمایی در صنعاء، پایتخت یمن، در محکومیت جانبداری های سازمان ملل متحد از ائتلاف سعودی علیه این سازمان بیانیه ای صادر کردند.

بر اساس گزارش شبکه را محکوم می کنیم؛ فشاری که دبیرکل سازمان ملل متحد به رغم وحشی گری جانیان و قباحت وجهه شان زیر بار آن رفت تا آنان را رو سفید گرداند .

کودکان یمن ادامه دادند: ما تأکید می کنیم که سازمان ملل متحد خود را دشمن کودکان یمن قرار داده و نهادهای تحت حمایت این سازمان در تمام جنایت های که در سایه سکوت آن ها علیه ما انجام شده است، سهیم هستند .

در این بیانیه همچنین آمده است: ما کودکان به یقین می دانیم که چه کسی قاتل است و سعی دارد با ما بجنگند و ما را بکشد و محاصره مان کند  و ما را گرسنه نگاه دارد.

دبیرکل سازمان ملل متحد! تو از نظر ما شریک اصلی و یکی از مهم ترین عواملی هستی که این رنج ها را برای ما به وجود آورده است .

عربستان سعودی در رأس یک ائتلاف عربی و تحت حمایت آمریکا و با جانبداری های سازمان ملل، از ششم فروردین 1394 با ادعای تلاش برای بازگرداندن رییس جمهور مست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعی از کودکان یمن علیه سازمان ملل تجمع و بیانیه صادر کردند

جمعی از کودکان یمن علیه سازمان ملل تجمع و بیانیه صادر کردند