مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:352021-06-22سياسي

بسیج با تمام توان پای کار انتخابات بود/ بسیج برای حضور حداکثری مردم تلاش جهادی داشت


فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: بسیج مستضعفین با تمام توان پای کار انتخابات بود و در جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تلاش جهادی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی پیش از ظهر امروز در دیدار با اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی استان که به مناسبت اول تیرماه روز ملی اصناف صورت گرفت ضمن عرض تبریک و تهنیت ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام و روز ملی اصناف را به تمامی بازاریان،  اصناف و فعالان اقتصادی استان اظهار کرد: بسیجیان عزیز با حضورشان در صندوق های رای امنیت و آرامش کامل را در روز انتخابات 28 خرداد در کنار نیروهای نظامی و انتظامی برای استان گلستان فراهم کردند.

وی تصریح کرد: دشمن تمام تلاشش این بود که مردم را از رای دادن منصرف کند ولی با لطف خداوند متعال و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، آمریکا و همدستانش شکست خوردند و بار دیگر ملت ایران پیروز میدان بود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: اگر در جامعه ای اتحاد، همدلی و همبستگی شکست بخورد آن جامعه فرو می ریزد و مردم قدرشناس ایران با حضور، آگاهی و بصیرت خود تمامی نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

ملک شاهکوهی افزود: با گذشت 42 سال از عمر انقلاب اسلامی هر وقت مشاهده کردید دشمن از سیاست های خودش عقب نشینی کرد بدانید شکست خود را پذی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج با تمام توان پای کار انتخابات بود/ بسیج برای حضور حداکثری مردم تلاش جهادی داشت

بسیج با تمام توان پای کار انتخابات بود/ بسیج برای حضور حداکثری مردم تلاش جهادی داشت