مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:352021-06-22اقتصادي

20 هزار کارت ملی هوشمند آماده تحویل در گیلان است


مدیرکل ثبت احوال گیلان، از آماده تحویل بودن حدود 20 هزار کارت ملی هوشمند در استان گیلان خبر داد و متذکر شد: استان گیلان از حیث پوشش کارت ملی هوشمند رتبه سوم کشور را دارد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل ثبت احوال گیلان، از آماده تحویل بودن حدود 20 هزار کارت ملی هوشمند در استان گیلان خبر داد و متذکر شد: استان گیلان از حیث پوشش کارت ملی هوشمند رتبه سوم کشور را دارد.

حسن وفایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جمعیت دو میلیون و 571 هزار نفری استان گیلان، اظهار کرد: دو میلیون و 156 هزار و 394 نفر در استان واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند.

وی با بیان اینکه بالغ بر 99.

5 درصد از واجدان شرایط استان گیلان برای دریافت کارت ملی اقدام کردند، افزود: بخشی از این افراد فرم درخواست کارت ملی هوشمند خود را تکمیل کردند، بخشی دیگر نیز موفق به دریافت کارت ملی هوشمند خود شدند.

مدیرکل ثبت احوال گیلان، با اشاره به صدور بخش عمده ای از کارت های ملی و تحویل به ادارات ثبت استان، خاطرنشان کرد: افراد باید براساس جدول زمان بندی به ادارات ثبت مراجعه و کارت ملی هوشمند خود را دریافت کنند.

وفایی، از آماده تحویل بودن حدود 20 هزار کارت ملی هوشمند در استان گیلان خبر داد و متذکر شد: استان گیلان از حیث پوشش کارت ملی هوشمند رتبه سوم کشور را دارد و خوشبختانه استقبال مردم برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار کارت ملی هوشمند آماده تحویل در گیلان است

20 هزار کارت ملی هوشمند آماده تحویل در گیلان است