مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:302021-06-22سياسي

دلیل حذف آزمون های پیشرفت تحصیلی


معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش، بر ضرورت «توجه ویژه به اقتضائات دوران کودکی و جایگزین کردن تکالیف مهارتی با تکالیف  سنتی» تأکید کرد.

- معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش، بر ضرورت توجه ویژه به اقتضائات دوران کودکی و جایگزین کردن تکالیف مهارتی با تکالیف  سنتی تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضوان حکیم زاده در حاشیه بازدید از برخی اقدامات و رونمایی از چند طرح معاونت ابتدایی استان یزد، در جلسه مشترک شورای معاونان اداره کل آموزش وپرورش و روسای آموزش وپرورش نواحی، مناطق و شهرستان های 14گانه استان یزد، اظهار کرد: توجه ویژه به اقتضائات دوران کودکی و جایگزین کردن تکالیف مهارتی با تکالیف سنتی از فعالیت های ضروری است، اگر می خواهیم در دوره ابتدایی توفیق به دست آوریم و تربیت و تحول اتفاق بیافتد، باید بر اساس سند تحول بنیادین نگاه تخصصی به کودک داشته باشیم و اقتضائات دوران کودکی را به رسمیت بشناسیم و بدانیم که مسئول تربیت و هدایت همه دانش آموزان هستیم و باید در کلام و رفتار خود عدالت تربیتی داشته باشیم و به بچه ها اجازه اشتباه کردن بدهیم تا یاد بگیرند و اعتمادبه نفس و عزت نفس پیدا کنند.

وی افزود: به هیچ وجه تکلیف را حذف نکردیم بلکه بر اساس اصول تربیتی تکالیف مهارتی را جایگزین مشق شب سنتی کردیم و می خواهیم به جای رونویسی صرف، مهارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل حذف آزمون های پیشرفت تحصیلی

دلیل حذف آزمون های پیشرفت تحصیلی