مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:302021-06-22اقتصادي

افزایش سقف حمایت سالانه از دانش بنیان ها برای خدمت مشاوره و اخذ استانداردها


مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: صندوق نوآوری 70 درصد هزینه مشاوره و اخذ استانداردها، مجوزهای ملی و بین المللی و خدمات آزمایشگاهی را برای شرکت های دانش بنیان به طور بلاعوض پرداخت می کند.

- مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: صندوق نوآوری 70 درصد هزینه مشاوره و اخذ استانداردها، مجوزهای ملی و بین المللی و خدمات آزمایشگاهی را برای شرکت های دانش بنیان به طور بلاعوض پرداخت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مرضیه شاوردی با بیان این مطلب افزود: با هدف تشویق به تجاری سازی دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و ورود موفق آن ها به بازارهای داخلی و خارجی، صندوق نوآوری و شکوفایی 7 بسته حمایتی را برای این شرکت ها تعریف کرده است.

وی این بسته های حمایتی را شامل مشاوره و اخذ استانداردهای سیستم های مدیریتی تا سقف 60 میلیون تومان، مشاوره و تمدید استانداردهای سیستم های مدیریتی تا سقف 30 میلیون تومان، مشاوره و اخذ استانداردها و مجوزهای بین المللی تا سقف 200 میلیون تومان، مشاوره و تمدید استانداردها و مجوزهای بین المللی تا سقف 100 میلیون تومان، مشاوره و اخذ تاییدیه های ملی تا سقف 60 میلیون تومان، مشاوره و تمدید تاییدیه های ملی تا سقف 30 میلیون تومان و خدمات آزمایشگاهی تا سقف 300 میلیون تومان دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سقف حمایت سالانه از دانش بنیان ها برای خدمت مشاوره و اخذ استانداردها

افزایش سقف حمایت سالانه از دانش بنیان ها برای خدمت مشاوره و اخذ استانداردها