مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:302021-06-22اقتصادي

جزییات اعطای کارت رفاهی تا 7 میلیون تومان به مردم


بانک مرکزی «شیوه نامه اعطای کارت رفاهی و تامین مالی زنجیره تولید» را به 5 بانک عامل ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، بانک مرکزی در راستای حمایت از معیشت و افزایش قدرت خرید اقشار مختلف جامعه و همچنین بهبود فرایند تأمین مالی زنجیره تولید، نسبت به ابلاغ شیوه نامه اعطای کارت رفاهی و تأمین مالی زنجیره تولید به پنج بانک ملی ایران ، ملت ، صادرات ایران ، تجارت و رفاه کارگران با سهمیه هر بانک حداقل 200 هزار فقره کارت و سقف فردی هر متقاضی 70 میلیون ریال اقدام کرده است.

بر اساس این شیوه نامه مؤسسه اعتباری موظف است قبل از صدور کارت رفاهی، نسبت به رعایت همه ضوابط و مقررات بانکی؛ بویژه اعتبارسنجی مشتری اقدام کند.

سهام عدالت بر اساس ارزشیابی حداکثر 60 درصد قیمت روز سهام مذکور (بر اساس اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه) و حساب های یارانه نقدی و معیشتی حسب اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها و با در نظر گرفتن کسورات مربوط به اقساط وام های پرداخت شده قبلی، می تواند در زمره وثایق قابل قبول از مشتری مورد پذیرش قرار گیرد.

سقف فردی اعتبار قابل اعطا به مشتری در این طرح حداکثر مبلغ 70 میلیون ریال و مهلت بازپرداخت اعتبار اعطایی به تشخیص مؤسسه اعتباری حداکثر 18 ماه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اعطای کارت رفاهی تا 7 میلیون تومان به مردم

جزییات اعطای کارت رفاهی تا 7 میلیون تومان به مردم