مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:252021-06-22اقتصادي

لزوم استفاده از آبیاری تحت فشار در اراضی تشنه خوزستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: برای جلوگیری از هدررفت آب باید سیستم های آبیاری تحت فشار در انواع مختلف و به صورت نوین اجرایی شوند؛ در برخی روش ها تا 70 درصد در مصرف آب صرفه جویی می شود.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: برای جلوگیری از هدررفت آب باید سیستم های آبیاری تحت فشار در انواع مختلف و به صورت نوین اجرایی شوند؛ در برخی روش ها تا 70 درصد در مصرف آب صرفه جویی می شود.

خدارحم امیری زاده در مراسم افتتاحیه پروژه 142 هکتاری آبیاری تحت فشار شهرستان شادگان که امروز (اول تیرماه) در دهستان دریسیه شادگان برگزار شد، اظهار کرد: پروژه آبیاری تحت فشار شادگان، الگویی برای کشاورزان استان خوزستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: آب، مهمترین نهاده بخش کشاورزی است و باید با استفاده صحیح، قدر ذخایر آبی را بدانیم و پروژه های آبیاری تحت فشار به این منظور اجرایی می شوند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: زمین های زیادی در خوزستان وجود دارد که تشنه و نیازمند آب هستند و اگر بخواهیم از شیوه های قدیمی برای آبیاری استفاده کنیم، ذخایر آبی بسیار زیادی به هدر می رود.

امیری زاده افزود: برای جلوگیری از هدررفت آب باید سیستم های آبیاری تحت فشار در انواع مختلف و به صورت نوین اجرایی شوند؛ در برخی روش ها تا 70 درصد در مصرف آب صرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از آبیاری تحت فشار در اراضی تشنه خوزستان

لزوم استفاده از آبیاری تحت فشار در اراضی تشنه خوزستان